dinsdag 1 mei 2012

Kado envelopje

Ja ook in ben op de stempel beurs in Zeist geweest erg leuke ervaring!

Zoals meerdere van ons bij ludiec
Stempels hebben gekocht kregen we er ook een erg leuk kado bij!

Deze heb ik na gemaakt met cardstock voor het envelopje een langwerpig Kaart zakje een stukje perkament pigment inkt en natuurlijk de stempels van ludiec!
Het bloemetje heb ik met roze embossing poeder erop gemaakt



Zo we blijven en in het cardstock papier!
Deze label heb ik gekregen van een goede vriendin!
Een ludiec stempel met witte pigment inkt bestempeld, de rand met een randen pons gedaan de grote vlinder met perkament papier gestanst de tape is van de Hema ook de kleine vlinder is daar mee beplakt!


Met de zelfde pons als hier boven een stempel met Stazon zwart,
Het in kleuren heb ik met de derwent potloden gedaan een vriendin heeft ze ik mocht ze even uit proberen!



1 opmerking:

  1. He meis, ziet er weer goed uit! Maar dat wist ik al he... ;-) Je had toch nog meer gemaakt??? Ben je toevallig vrijdag(middag) vrij? Kunnen we weer wat hobbyen... hihi

    XXX Clau

    BeantwoordenVerwijderen