zondag 13 mei 2012

Moederdag

Vandaag is het Moederdag! Voor de mama's geniet nog van de laatste uurtjes moederdag!

Na het eten zijn mam en ik even samen de knoopjes trommel in gedoken, stiekem wat jeugd sentiment aan het ophalen we kwamen knoopjes tegen van kleding wat mam vroeger voor mij heeft gemaakt en voor haar zelf!

Nu ga ik ze gebruiken weer tot leven blazen voor mijn hobby!!
Dit is het resultaat...





Onderweg na huis liep ik langs een leuk plaatje even een foto gemaakt niet bepaald goed voor mijn hooikoorts maat ik moest er toch langs op!




Nog even genieten van mijn uitzicht op mijn balkon!



2 opmerkingen:

  1. He Meis,

    Wat dacht jij? Ik ga ook even snuffelen in moeder's knopendoos? haha leuk he...

    XXX Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he al die knoopjes, die komen echt goed van pas hoor.

    BeantwoordenVerwijderen