zondag 6 mei 2012

Meisjes kaartjes

Zo was weer een gezellig middagje knutselen bij claudia alleen erg jammer dat 5 minuten voor je gevoel in werkelijkheid 1 uur is!
De tijd gaat echt te snel voorbij!
Ik ben benieuwd het zal waarschijnlijk voorlopig de laatste keer knutselen zijn geweest bij Claudia, de baby kan er ieder moment zijn! Spannend!!
Natuurlijk heb ik daar ook al iets voor gemaakt maar dat is nog ff geheim!




Papier van de action Licht blauw kant wat ik ergens nog had!
De vleugel heb ik gemaakt van een mica sheet en Tim holtz embossing folder! Een roosje en bloempje en klaar is ie!




Een geboorte kaartje, vogelhuisje sizzix stans de vlinder is uit gestanst met een stans van joy een beetje glitter en glossy accent! Baby haarspeldje en een wat groter speldje ik weet niet of ze een bos met haar heeft!

2 opmerkingen:

  1. He meis,

    Ze zijn idd weer bjoetiefoel geworden! Ben wel benieuwd hoor wat je voor de baby hebt gemaakt... ;-)

    XXX Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartjes! De kleuren zijn ook heel mooi.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen